سال مهار تورم، رشد تولید
مهندس زهیر زال نژاد سرپرست شهرداری چالوس
شهردار چالوس
اطلاعیه ها

جاذبه های گردشگری

گالری تصاویر
آخرین بازدید از سایت
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 1721
بازدید هفته: 8976
بازدید ماه: 84284
مجموع بازدید: 220620

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس

تا پایان سال چند پروژه بزرگ در راستای رفع معضل ترافیکی شهری چالوس به بهره برداری خواهد رسید

نوشته شده در تاریخ 1402/10/14 در ساعت 19:33
           275
تا پایان سال چند پروژه بزرگ در راستای رفع معضل ترافیکی شهری چالوس به بهره برداری خواهد رسید

مهندس آرش رضوی فشکوری در گفتگویی به تملک، تعریض و آزادسازی های مدیریت شهری دوره ششم چالوس اشاره کرد و گفت: در مدیریت شهری دوره ششم چالوس بیش از 220 هزار متر مربع تملک، تعریض و آزادسازی در شهر چالوس صورت گرفته است.

وی با اشاره به 4 پروژه کلیدی در راستای رفع معضل ترافیکی شهری چالوس گفت: ابر پروژه رینگ 2 شهری در 3 فاز، رینگ 20 متری اتصال چالوس محله به گلسرخی با قدرت در دستور کار قرار دارد و رو به پایان است.

 رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه تملک رینگ 20 متری چالوس محله به طول 400 متر در مدیریت شهری دوره ششم چالوس صورت گرفته است، اذعان کرد: عملیات عمرانی پروژه به اتمام رسیده و با نصب علائم ترافیکی این مسیر به زودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

 رضوی با اشاره به ابر پروژه رینگ 2 شهری چالوس گفت: رینگ ۲ شهری در ۵ فاز از بلوار شهید سلیمانی آغاز و پس از قطع بلوار ۱۷ شهریور، رودخانه چالوس، اراضی کلمور و آبرنگ، بلوار تختی (رادیو دریا) به بلوار امام رضا(ع) و در نهایت به بلوار سردار شهید زندی ختم خواهد شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با تاکید بر اینکه اولویت ما اتصال بلوار ۱۷ شهریور به بلوار امام رضا(ع) است، گفت: در ادوار گذشته تملکاتی را در این مسیر صورت گرفته و دوره ششم مدیریت شهری تملک، بازگشایی و آزادسازی این مسیر را در راستای رفع معضل ترافیکی شهری چالوس در اولویت است و با تمام تلاش برقراری این اتصال در دستور کار قرار دارد.

 رضوی با بیان اینکه عملیات آسفالت رینگ 2 شهری حدفاصل پل آبنما تا فرج آباد به پایان رسیده است؛ گفت: با نصب علائم ترافیکی به زودی این مسیر زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

 رئیس شورای اسلامی شهرچالوس با بیان اینکه عملیات زیرسازی رینگ 2 شهری حدفاصل فرج آباد تا رادیو دریا در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: به امید خدا تا پایان سال این مسیر به صورت موقت زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

 رئیس شورای اسلامی شهر چالوس به رینگ 2 شهری حدفاصل چالوس محله به بلوار امام رضا(ع) گفت: عملیات عمرانی این مسیر به طول بالغ بر ۴۰۰ متر و در راستای رفع گره‌های ترافیکی و روان سازی ترافیک شهری چالوس با قدرت در دست اقدام است و تا پایان سال بصورت موقت زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

 وی با تاکید بر اینکه این پروژه کمک شایانی در رفع گره‌های ترافیکی و  روانسازی ترافیک شهری چالوس دارد گفت: با توجه به اینکه شهر چالوس بصورت خطی می‌باشد نیاز به ایجاد جاده‌های موازی دارد که یکی از آنها ابر پروژه رینگ 2 شهری می باشد.

 رئیس شورای اسلامی شهر چالوس در پایان گفت: حق مردم شریف شهر چالوس بیشتر از این ها است و وظیفه مدیریت شهری ارائه خدمات ارزنده به همشهران محترم می باشد.




تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شهرداری چالوس میباشد
طراحی و اجرا توسط گروه مهندسی فناوری رایان ارتباط