سال مهار تورم، رشد تولید
مهندس زهیر زال نژاد سرپرست شهرداری چالوس
شهردار چالوس
اطلاعیه ها

جاذبه های گردشگری

گالری تصاویر
آخرین بازدید از سایت
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 84
بازدید هفته: 66706
بازدید ماه: 68770
مجموع بازدید: 205106

نائب رئیس شورای شهر چالوس

سیاست مدیریت شهری دوره ششم چالوس زیرساختی و اجرای پروژه‌های کلان بوده است

نوشته شده در تاریخ 1402/10/19 در ساعت 17:24
           308
سلمان کیادلیری در آیین تملک ،بازگشایی و آزادسازی ابرپروژه فاز ۳ رینگ ۲ شهری ضمن تقدیر از شورای ادوار اول و پنجم در جهت ریل گذاری تملک و بازگشایی این مسیر اظهار کرد: زمانی این تفکر در چالوس غالب بود که اگر قرار باشد تغییرات اساسی در شهر چالوس داشته باشیم نیاز به عزم،بودجه و نگاه ملی است اما امروز به دست جوانان همین شهر اتفاقاتی در حال رقم خوردن است که اسم بزرگی دارند. 


وی همه این اقدامات را حاصل اعتماد مردم به جوانان شورای شهر چالوس دانست و گفت: شورای شهر نشان داد که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

وی با بيان اینکه فضای دوره ششم فضای تعامل همدلی است،افزود: شانس با شورای شهر دوره ششم یار بوده است که مسئولین دلسوزی حامی مجموعه مدیریت شهری بودند و این مجموعه به صورت انرژی واحد کار کردند. 

نائب رئیس شورای شهر چالوس به مقایسه امروز با دو سال قبل پرداخت و ادامه داد: امروز ۱۵۰ هزار خودرو در چالوس پلاک گذاری شده است و اگر چنین حجمی از خودرو با همان خیابان‌های گذشته تردد می کرد چالوس تبدیل به یک پارکینگ می شد. 

کیادلیری بابیان اینکه چالوس یک شهر تک مسیر و خطی بود،تصریح کرد: در این شهر ابرپروژه های بزرگی اجرا شد که تاثیر زیادی در توسعه شهر داشت. 

وی به بیان برخی از این پروژه‌ها پرداخت و یادآور شد: پروژه رینگ ساحلی که خط ساحلی رودخانه چالوس را به رودخانه سردابرود وصل می کند همچنین می توان به شبکه ۲۰ متری گل سرخی به چالوس محله اشاره کرد. 

نائب رئیس شورای شهر چالوس با تاکید بر اینکه سیاست این دوره سیاست زیرساختی و اجرای پروژه‌های کلان بوده است،خاطر نشان کرد: بزرگترین حجم آسفالت در این دو سال با هزینه ۲۵۰ میلیارد تومان ، ابرپروژه پیاده روسازی چالوس ، روشنایی معابر،تملک ۲۵۰ هزار متر مربع طی این مدت از جمله بخشی از پروژه های انجام شده است. 

کیادلیری در ادامه از خانواده مرحوم حاج حسن کیادلیری، خانواده های حسنی، خانواده ملا، طبرسی، رضوی زاده، صفرعلی کیادلیری، نوروزعلی کیادلیری، رضایی،سلیمانی و خانواده مرحومان میرزا علی کیادلیری، علی اکبر کیادلیری، مرحوم علی کیادلیری،ابوالحسن کیا که در تملک و بازگشایی این مسیر همکاری داشتند، قدردانی کرد. 

وی با بیان اینکه هرجا مردم پای کار آمدند مسیر پیشرفت در جامعه بوده است،افزود: در انتخابات پیش رو به طور قطع مردم با مشارکت بالای خود و با انتخاب فرد شایسته می توانند به توسعه منطقه کمک کنند.



تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شهرداری چالوس میباشد
طراحی و اجرا توسط گروه مهندسی فناوری رایان ارتباط