سال مهار تورم، رشد تولید
مهندس زهیر زال نژاد سرپرست شهرداری چالوس
شهردار چالوس
اطلاعیه ها

جاذبه های گردشگری

گالری تصاویر
آخرین بازدید از سایت
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 84
بازدید هفته: 66703
بازدید ماه: 68767
مجموع بازدید: 205103

شهردار چالوس:

شهر چالوس به بزرگترین کارگاه عمرانی استان مازندران تبدیل شد

نوشته شده در تاریخ 1402/10/19 در ساعت 19:41
           418
دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس در آیین تملک،بازگشایی و آزادسازی ابرپروژه فاز ۳ رینگ ۲ شهری چالوس با بیان اینکه اگر اتفاق و اقدامی در شهر افتاده است به واسطه همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری بوده است،اظهار کرد: با همراهی مردم و حمایت مسئولین، چالوس جدیدی خلق شد. 

وی همه تحولات مثبت در شهر چالوس را حاصل تلاش مدیریت شهری،تعامل مسئولین و پای کار بودن شهروندان دانست و گفت: مدیریت کردن در شهرداری بسیار سخت و متفاوت از مدیریت کردن در سایر دستگاه‌ها است. 

وی افزود:رئیس دستگاه شهرداری به عنوان یک رییس بنگاه اقتصادی بایستی منافع مردم و اقدامات اقتصادی برای توسعه شهر چالوس را در نظر بگیرد متاسفانه محدودیت هایی که قانونی است و مختص دستگاه‌های دولتی هست در تناقض با فعالیت نهاد شهرداری است و این دستگاه اجرایی با آن نگاه اقتصادی که بایستی توسعه شهر را در پی داشته باشد و دست شهردار و سیاستگزاران در شورای شهر به سمت توسعه باشد متاسفانه برخی از این قوانین منجرشده است که موانع اتفاقات خوب شوند 

یعقوبی با تاکید بر کسی که بایستی مدیر یک شهرداری باشد باید مدیر متفاوت باشد ، یادآور شد: مدیریت متفاوت یعنی مدیریت تحول و امروز مدیریت تحول نیاز روز جامعه است. 

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی مدیر تحول گرا می خواهد و مردم نیازمند یک مدیر متحول هستند و کسی که مدیر متحول است میتواند کار انجام دهد. 

شهردار چالوس با بیان اینکه برخی حواشی ممکن است مدیریت شهری را تحت الشعاع قرار دهد، اظهار کرد:کسی که به فکر خدمت به مردم است بدون توجه به حواشی در کار به سمت توسعه حرکت می کند. 

یعقوبی با بیان اینکه از زمان تصدی شهرداری با مجموعه پارلمان شهری عهد بسته شد که بسوزیم ولی شهرمان را بسازیم،افزود: به همت مدیریت شهری و همراهی مدیریت شهرستان همه تلاش بر این است که اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد. 

وی در ادامه به برخی مشکلات شهر در گذشته اشاره کرد و گفت: زباله یکی از معضلات بود اما امسال مشکل زباله چالوس حل شد و بعد از ۲۰ سال درگیری که در محل دپوی زباله بود با پیگیری شهرستان و سیاستگزاری درست شورای شهر،معضل زباله برطرف شد. 

شهردار چالوس از افتتاح کشتارگاه صنعتی چالوس در دهه فجر امسال خبر داد و ادامه داد: احداث ساختمان جدید شورای شهر یکی از اقدامات خوب بوده است که بعد از ۲۲ سال خانه بدوشی شورای شهر صاحب خانه شد. 

یعقوبی ساختمان جدید شهرداری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: این ساختمان در زمینی بیش از ۳۶ هزار متر مربع در سال جدید مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت که جا دارد از حمایت نیروی دریایی سپاه همیشه قهرمان تقدیر کرد. 

وی از تبدیل شهر چالوس به بزرگترین کارگاه عمرانی استان مازندران خبر داد و متذکر شد: بودجه شهرداری در زمان تحویل شهرداری ۱۳۹ میلیارد تومان بود اما امسال پروژه های عمرانی ما بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است که چهار برابر بودجه در زمان تحویل است. 

شهردار چالوس حل معضل ترافیک را یکی از اولویت های مجموعه شهرداری و شورای شهر برشمرد و یادآور شد: تا قبل از دوره ششم یازده کیلومتر میزان بلوار شهری بود اما طی دو سال گذشته هفت کیلومتر اجرا شد و تا پایان سال بعد ۲ کیلومتر دیگر اجرا خواهد شد. 

یعقوبی در پایان اتصال دو پارکینگ شهر را از اتفاقات خوب جهت رفع معضل پارکینگ برشمرد و گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار متر مربع پارکینگ در هسته مرکزی شهر وجود دارد.



تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شهرداری چالوس میباشد
طراحی و اجرا توسط گروه مهندسی فناوری رایان ارتباط