سال مهار تورم، رشد تولید
مهندس زهیر زال نژاد سرپرست شهرداری چالوس
شهردار چالوس
اطلاعیه ها

جاذبه های گردشگری

گالری تصاویر
آخرین بازدید از سایت
بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 84
بازدید هفته: 66832
بازدید ماه: 68896
مجموع بازدید: 205232

شهردار چالوس

عملیات تملک و آزادسازی رینگ 2 شهری اتصال بلوار امام رضا به چالوس محله اجرایی شد / شهر چالوس به سمت توسعه بیشتر سوق پیدا خواهد کرد

نوشته شده در تاریخ 1402/10/30 در ساعت 12:34
           332
دکتر مسعود یعقوبی، شهردار چالوس در گفتگویی در آیین تملک، تعریض و بازگشایی در ابتدای رینگ 2 شهری چالوس محدوده بلوار امام رضا(ع) اظهار کرد: اقداماتی که در مدیریت شهری دوره ششم چالوس شکل گرفت تمرکز و رفع معظلات ترافیکی هسته مرکزی شهر بود.

 

وی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی تخریت و آزادسازی ملک آقای دیوسالار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این ملک بعد از سالها در مدیریت شهری دوره ششم شهری به تملک درآمد و عملیات بازگشایی در دستور کار قرار گرفت.

 

شهردار چالوس با اشاره به تملکات صورت گرفته رینگ دو شهری "اتصال بلوار امام رضا(ع) به چالوس  محله گفت: تملکات و آزادسازی ها رینگ دو شهری چالوس در این محدوده به طول 600 متر و به عرض 45 متر روبه پایان است.

 

یعقوبی  ضمن خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه تملکات و بازگشایی ها تاثیر بسزایی در رفع گره‌های ترافیکی و روانسازی ترافیک شهری چالوس خواهد داشت.

 

شهردار چالوس با تاکید بر اینکه با این اقدامات شهر چالوس به سمت توسعه بیشتر سوق پیدا خواهد کرد، اذعان داشت: اقداماتی که در رفع معضل ترافیکی است با سرعت و با قدرت بیشتر در راستای روانسازی ترافیک در جهت و رفاه حال شهروندان محترم در دستور کار قرار دارد.

 

شهردار چالوس در پایان ضمن قدردانی از ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر چالوس، مسئولان محترم، مالکین محترم آقایان دیوسالار، علیزاده، رسولی، حیدرپور، ساطوری و همه کسانی که در این اقدام بزرگ همراه مدیریت شهری دوره ششم چالوس بودند، گفت:  ان شاالله پایان مدیریت شهری دوره ششم چالوس پایان خوش برای اعضای محترم و مدیریت شهری و مجموعه شهرداری چالوس و رضایت مندی برای شهروندان محترم چالوس باشد.




تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شهرداری چالوس میباشد
طراحی و اجرا توسط گروه مهندسی فناوری رایان ارتباط