سال مهار تورم، رشد تولید
مهندس زهیر زال نژاد سرپرست شهرداری چالوس
شهردار چالوس
اطلاعیه ها

جاذبه های گردشگری

گالری تصاویر
آخرین بازدید از سایت
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 224
بازدید هفته: 65813
بازدید ماه: 68998
مجموع بازدید: 205334

سرپرست شهرداری چالوس خبر داد:

آمادگی همه‌جانبه شهرداری چالوس برای استقبال از بهار قرآن و طبیعت

نوشته شده در تاریخ 1402/12/22 در ساعت 08:09
           147

آمادگی همه‌جانبه شهرداری چالوس برای استقبال از بهار قرآن و طبیعت

 

مهندس زهیر زال نژاد در گفتگویی از بسیج تمامی واحد‌های اجرایی شهرداری چالوس در قالب طرح استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت خبر داد و گفت: مدیریت شهری دوره ششم چالوس در تکاپوی تدارک بهاری متفاوت برای شهروندان و مسافران است.

 

وی تصریح کرد: اقدامات ویژه ای در دستور کار ستاد استقبال از بهار قرار داده ایم تا بتوانیم نسبت به همشهریان و مسافرین عزیز بهترین خدمات را ارائه دهیم.

 

سرپرست شهرداری چالوس ادامه داد: در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۳، واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، خدمات شهری، عمران، تأسیسات، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا پایان اسفند نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده کنند.

 

وی بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: ترمیم آسفالت، رنگ آمیزی جدول‌ها، نصب پایه چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی‌ها، لایروبی نهرها، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ساخت المان نوروزی، تجهیز ماشین آلات واحد موتوری، شست و شوی معابر و میادین از جمله برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری چالوس می باشد.

 

سرپرست شهرداری چالوس در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری دوره ششم چالوس تلاش خواهد کرد تا بهار بانشاط و امیدبخشی را برای شهروندان و مسافران به ارمغان بیاورد، گفت: امیدواریم با تلاش کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری بتوانیم شهر را برای فرا رسیدن سال نو آراسته و زیبا کنیم.




تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شهرداری چالوس میباشد
طراحی و اجرا توسط گروه مهندسی فناوری رایان ارتباط